eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
  • Data: 2012-08-30 14:24:28
    Temat: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ dlaczego. Toż to "faszyzm", że mi na mojej prywatnej działce nie
    > wolno postawić oczyszczalni ścieków!

    Hint - smród, cień, ogień, hałas vs kolor, kształt, faktura, kąt - pomyśl
    trochę.

    > To ani nie kostka jeśli chodzi o ściany ani też nie ma płaskiego dachu,
    > tylko nawiązujący do kąta tego budynku w tle.

    Jest więcej domów projektu tego architekta ale to *nie istotne* bo, bo nie
    ma nikt tytułu (poza aktem własności) aby na jego podstawie decydować za
    innych co jest ładne a co nie!
    Nie może być tak, że właściciel działki jest jedynie figurantem przy
    ustalaniu jaki może na tej działce zbudować dom. Znaczy tak jest dziś często
    i to jest złe.

    Ale Ty tego nie rozumiesz jednak. No cóż, nie każdy jest w stanie to pojąć
    widocznie.

    Dla mnie EOT