eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Date: Sun, 2 Sep 2012 10:20:11 +0200

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ladnie mowisz, szkoda tylko, ze nie na temat...
    > Plan zagospodarowania przestrzennego. Nowe osiedle. Teren porolniczy w
    > okolicy miasta np. Nikt sie nie zna. Kupuja dzialki zanim cos
    > wybuduja i widza kwiatki w postaci koloru dachu. Rozumiesz? Jaka
    > spolecznosc? Jakie glosowanie? Dzialek nikt nie sprzedaje w ciagu
    > jednego dnia. Jeden sie zbudowal, drugi ma zamiar, trzeciego nie ma,
    > bo dzialka niesprzedana. To jest zycie drogi Panie. Niech do tego
    > trafi sie kilku frustratow co to wizje z Alp przywiezli, bo im tylko
> [...]

    ciekawe tylko ze w tych strasznie restrykcyjnych krajach ludzie budują
    ciekaw domy odstające od urawniłowki...

    swego czasu oglądałem jak to wyglądało w Anglii, trzeba było przekonać do
    projektu "radę dzielnicy" pokazać wizualizację itd...

    no i poszło dom ultra nowoczesny w starej dzielnicy ale pasujący.

    W większości naszych chronionych planami wsi stoją setki starych bardziej
    lub mniej ohydnych domów i naprawdę postawienie nawet super nowoczesnego
    domu nie zaburzyło by struktury. IMHO sporo bardziej zaburzą tę strukturę
    postawienie cholernego białego dworku z balustradkami z kolumienek i pięknym
    rzymskim portykiem na kolumnach, z oknami ze złotymi szprosami.

    taki dom wygląda jakby spadł z księżyca w wiejskiej zabudowie szczególnie
    wpirozny na działkę 8 czy 10 ar miedzy zwykłe domy.