eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowy piec z zasobnikiem na ekogrosze w starej instalacji CO › Re: nowy piec z zasobnikiem na ekogrosze w starej instalacji CO
  • Data: 2017-01-20 13:22:09
    Temat: Re: nowy piec z zasobnikiem na ekogrosze w starej instalacji CO
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 13:02:45 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Cienkie rury to szereg problemów. Duże opory przepływów. Problemy z
    > zapychaniem się instalacji. Powstawanie hałasów związanych z przepływem.
    > Szybsze wycieranie się kolan i trójników.

    A czy miedziana rura calowa jest cienka, czy już gruba?
    Jak puszczę pompy obiegowe na trzeci bieg to słychać hałas.
    A generalnie dobrze żebym miał duży przepływ, bo wtedy dT
    na pompie ciepła jest niższa i jest lepszy COP...

    Pompy obiegowe mam jakieś badziewiaste (Keller czy coś w ten deseń),
    czy badziewiastość pompy jest związana z hałasem, czy raczej
    to będzie hałasować niezależnie od pieniędzy wydanych na pompę?

    L.