    From: Theli <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: noze kuchenne - roznice
    Date: Fri, 05 Jun 2009 09:29:30 +0200

    Ikselka pisze:

    > Śmieszy mnie z góry narzucone nazewnictwo noży (tych do użytku domowego, bo
    > profesjonalne - rozumiem, muszą mieć okreslone przeznaczenie), zwłaszcza
    > "nóż do chleba".

    A niech cie smieszy. Tylko tak sie sklada, ze nozem do chleba najlepiej
    wychodzi krojenie chleba. Zaden inny noz w moim domu tak ladnie nie kroi
    chleba, jak noz do chleba. Nie bede uzywac innego noza, tylko dlatego,
    zeby pokazac, ze nie daje sie manipulowac producentom.
    Tak samo plynu do mycia naczyn uzywam do mycia naczyn, a plynu do toalet
    do mycia toalet. Ty inaczej?

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl