    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: noze kuchenne - roznice
    Date: Fri, 5 Jun 2009 11:00:01 +0200

    Dnia Fri, 05 Jun 2009 09:29:30 +0200, Theli napisał(a):

    > A niech cie smieszy. Tylko tak sie sklada, ze nozem do chleba najlepiej
    > wychodzi krojenie chleba. Zaden inny noz w moim domu tak ladnie nie kroi
    > chleba, jak noz do chleba. Nie bede uzywac innego noza, tylko dlatego,
    > zeby pokazac, ze nie daje sie manipulowac producentom.

    Nie dlatego używam rzeczy wg własnego widzimisię, żeby coś manifestować (i
    komu???), lecz dlatego, że wiele z nich zupełnie się nie nadaje do
    deklarowanego przez producenta celu.

    > Tak samo plynu do mycia naczyn uzywam do mycia naczyn, a plynu do toalet
    > do mycia toalet. Ty inaczej?

    Akurat tu też inaczej: płyn do naczyń ok, ale płyn do toalet (u mnie nr-one
    jest Tytan) znakomity jest też do wszelkiego czyszczenia, w tym do
    czyszczenia z kamienia wapiennego kabiny prysznicowej, baterii i
    nierdzewnego zlewozmywaka, także do mycia wanny - rozpuszcza wszelkie
    mydlane osady i wapienne. Tudzież używam go do mycia płytek tarasowych
    gresowych z przyschniętych pozostałości roslinnych typu rozciapciane płatki
    kwiatów i liście - znikają wszelkie roślinne zabarwienia i plamy na
    płytkach.