  • Data: 2023-12-17 06:45:28
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-12-2023 o 17:59, Kris pisze:
    > sobota, 16 grudnia 2023 o 16:00:26 UTC+1 Myjk napisał(a):
    > .

    > bev
    > Szczerze mówiąc nawet nie wiem co to słowo znaczy.
    > Podejrzewam że jakiś rodzaj auta elektrycznego.
    > Nie jestem przeciwnikiem auto elektrycznych i jeśli tylko z moich wyliczeń wyjdzie
    że dla mnie auto elektryczne ma ekonomiczny sens to sobie takie kupię.

    W konkurencji "zawsze złomem" elektryki nigdy nie będą miały sensu, a
    przynajmniej nie za naszego życia.

    Jak będziesz chciał jeździć samochodem, zamiast złomem, to wtedy będzie
    czas na zastanawianie.

    Do tego momentu raczej wątpię, ssanie na rynku na używane elektryki jest
    zbyt duże, żeby zbliżyły się cenowo do poziomów złomu zbyt szybko.
    Już prędzej sama się nimi staną.