  • Data: 2023-12-17 12:12:14
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 16 Dec 2023 08:59:32 -0800 (PST), Kris

    > bev
    > Szczerze mówiąc nawet nie wiem co to słowo znaczy.
    > Podejrzewam że jakiś rodzaj auta elektrycznego.

    Przecież wielokrotnie ten skrót był używany w dyskusjach,
    że już powinieneś to przyswoić. Zresztą, jak nie wiesz,
    to tak trudno wpisać w gógle?

    https://www.google.com/search?q=co+to+znaczy+bev&sca
    _esv=591637205&sxsrf=AM9HkKl_-6RlLK4SEMgO6nZwTmVvrGa
    i5A%3A1702811227347&ei=W9Z-Zb_tFMONxc8P4Iyv4A8&ved=0
    ahUKEwj_hs2SqpaDAxXDRvEDHWDGC_wQ4dUDCBA&uact=5&oq=co
    +to+znaczy+bev&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiEGNvIHRvIHp
    uYWN6eSBiZXYyBhAAGB4YDzIGEAAYHhgPMgQQABgeMgYQABgeGA8
    yBhAAGB4YDzIGEAAYCBgeMggQABgIGB4YDzIIEAAYCBgeGA8yCBA
    AGAgYHhgKMgYQABgIGB5IjBRQjAdYgxJwAXgBkAEAmAG5AaABpwy
    qAQQwLjEzuAEDyAEA-AEBwgIKEAAYRxjWBBiwA8ICDRAAGIAEGIo
    FGEMYsAPCAgUQABiABMICBxAAGIAEGA3CAgoQABiABBgNGLEDwgI
    NEAAYgAQYDRixAxiDAeIDBBgAIEGIBgGQBgo&sclient=gws-wiz
    -serp

    > Nie jestem przeciwnikiem auto elektrycznych

    Ale bzdury o nich wypisujesz.

    > i jeśli tylko z moich wyliczeń wyjdzie

    Dlatego właśnie napisałem żebyś sobie swoim gruzem jeździł,
    nikt cię do zmiany nie zmusza przez najbliższe 50 lat
    (biorąc pod uwagę że jeździsz 15-20-letnimi gruzami.

    > Prąd wypada tam najgorzej bo są największe ograniczenia.

    Bzdura. Prąd jest wszędzie, także w domu.
    Paliwo tylko na stacjach.

    --
    Pozdor
    Myjk