  • Data: 2023-12-18 09:39:06
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-12-2023 o 09:16, Kris pisze:

    > Nigdzie napisałem że elektrykowi szybciej zabraknie paliwa niż benzyniakowi czy i
    nemu duesliwi.
    > Chodziło mi.o to że jak zabraknie to jest dużo większy kolor Buzz benzyna czy
    dieslem
    > Odniosłem się do Myjkowego "prąd jest wszędzie"
    > Wątek się jak każdy inny rozmydlil się a chodziło.o.prosta rzecz: człowiek kupil
    auto którego producent deklarował 300 km zasięgu

    Nie bredź.

    Nikt nie deklaruje żadnego zasięgu w KAŻDYCH warunkach.
    Wiadomo, że w sprzyjających jest większy, a w mniej sprzyjających gorszy.
    Akurat dla bev te lepsze to miasto wiosną.

    To o czym bredzisz, tylko nie wiesz w którym kościele grają, to normy
    WLTP, a nie producenta.

    Ice dotyczy to w równym stopniu, a może nawet w większym - tzn. odchyły
    od normy są większe, nawet w najlepszych warunkach są one praktycznie
    nieosiągalne dla zwykłego śmiertelnika.

    W bev da się to zrobić, a na pewno w najlepszych warunkach odchyły są
    mniejsze.