eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanientg elektryczne autaRe: ntg elektryczne auta
  • Data: 2023-12-18 18:59:42
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Monday 18 December 2023 at 18:34:41 UTC+1, Myjk wrote:
    > Sun, 17 Dec 2023 17:16:34 +0100, nadir
    > > Którzy to są ci wszyscy? Byłem w 4-5 salonach różnych marek
    > > i pytałem konkretnie o zasięgi kilku modeli elektryków, nikt się nie
    > > zająknął, że zimą zasięg może spaść o nawet 30%.
    > Ja też byłem wszyscy powiedzieli że zasięg
    > oczywiście spada w czasie ogrzewania.
    > > Jedynie co, to czasem rzucą teksem z broszurki, typu:
    > > "Zasięg został określony zgodnie ze znormalizowaną procedurą pomiarową
    > > UE (WLTP). Indywidualny styl jazdy i inne czynniki, takie jak prędkość,
    > > temperatura zewnętrzna, topografia i wykorzystanie urządzeń
    > > pobierających energię elektryczną, mają wpływ na rzeczywisty zasięg i
    > > mogą go zmniejszyć."
    > I czego tutaj nie rozumiesz? Jak kupujesz spaliniaka to też ci nie mówią
    > że jak zaczniesz butować od świateł do świateł, że w zimie jak ogrzewasz
    > kabinę to spalanie wzrasta, jak używasz klimy w lecie to spalanie też
    > wzrasta? Mnie mówią. Za to faktycznie nie mówili kiedyś żeby diesla do
    > miasta nie kupować, tylko wciskali wszystkim jak leciało, dlatego takie
    > jazdy z DPFami były swego czasu.
    > > Pytanie jak to się konkretnie przekłada na zasięgi i degradację
    > > akumulatora po kilku latach - cisza.
    > Może następnym razem poproś kogoś kto się zna na temacie.
    >
    > --
    > Pozdor
    > Myjk


    Bo elektryki w zimowej, mroźnej strefie klimatycznej to fake i hoax
    czyli ruina, bo ładowanie zdrożało o 100%
    i trzeba jeździć w grubych kalesonach, bo samo ogrzewanie wyładuje go dokumentnie.

    Elektryki tylko w ciepłych krajach, Afryce

    A w Polsce to całkowita porażka

    Już na samo osuszanie szyb z pary idzie dużo energii
    a zimą odmrażanie ciepłym nawiewem, to całkowita porażka.

    Jak zbankrutuje Tesla Melonowa to się świat odwróci od elektryków, bo to ściema
    marketingowa
    i trzeba mieć 2. samochód spalinowy do jeżdżenia.

    To podobnie jak z ogrzewaniem mieszkania, domu prądem

    Wszyscy zbankrutowali bo prąd podrożał do 1,30 zł/ kWh i dalej zdrożeje
    a taryfę nocną Tauron zlikwidował po przekroczeniu limitu 3000 kWh rocznie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1