  • Data: 2011-09-28 17:37:31
    Temat: Re: nudne, sztampowe domywszedzie - dlaczego?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Wrz, 16:38, "kiki" <k...@t...fel> wrote:

    > A robiłeś gruntowy wymiennik powietrza dla czerpni ? Albo widziałeś jak to
    > było zrobione i jakie koszty?

    A Tys kiki od wczoraj na grupie jest?;) Czy omijales tematy zwiazane z
    GWC? Bo my to tu juz nie raz omawialismy od deski do deski :)

    Wymiennik (obliczony na 3kW dla danych parametrow) to ok. 1k pln. Do
    tego glikol 200-300 pln, pompka 200 pln i jakies proste sterowanie -
    od paru do parudziesieciu pln. No i musisz zakopac ok 100mb rury PE
    25/32, rura to 150-200 pln, zakopanie - jak tam se zalatwisz, mnie tam
    np. zakopanie 100mb kosztuje 60 pln :D Od soboty zakopuje wymiennik
    pompy ciepla ktory wyglada dokladnie tak samo i mam narazie zakopane
    350mb co kosztowalo mnie razem z rura niecaly 1 tys pln ;)
    pozdr.

    --
    Adam