  • Data: 2011-09-28 18:53:02
    Temat: Re: nudne, sztampowe domywszedzie - dlaczego?
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    news:f532e546-3b87-4eb4-9045-3b70fad5cc0b@z12g2000yq
    z.googlegroups.com...

    > Od soboty zakopuje wymiennik
    > pompy ciepla ktory wyglada dokladnie tak samo i mam narazie zakopane
    > 350mb co kosztowalo mnie razem z rura niecaly 1 tys pln ;)

    Ja się tylko zastanawiam czy jest sens robić pompę ciepła jeżeli można mieć
    tani piecyk na gaz i przepuszczanie powietrza pod ziemią do rekuperatora.
    Ja się zastanawiam co by sie stało gybyby czerpnię do kotłowni z rury fi 180
    jaką mam wpuścić w dół pod ogród tak z 50-70 metrów.
    Gdyby w kotłowni podnieść temperaturę zasysanego powietrza to już by były
    wymierne oszczędności gdy temperatura spada mocno poniżej zera.