  • Data: 2011-01-18 14:12:25
    Temat: Re: obliczenia rekuperatora :)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sty, 14:39, "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    > napalencow jak Ty i moge zweryfikowac swoje podejscie do sprawy. Wiesz jak ja
    > wtedy bede piał o cudownym działaniu rekuperatorow.

    No wybacz ale swoja garazowa produkcja udowadniasz nieskutecznosc
    dzialania rekuperatora? I jeszcze jakies wymyslone teorie o przeplywie
    1:2. Ja w sterowniku mam dokladny podglad w m3/h jakie pcha jeden i
    drugi wentylator. Jakby mi sie chcialo to moge sie wpiac bezposrednio
    pod oba wentylatory i odczytac jakie sa przeplywy. Ale wiem, ze beda
    takie jak je zadeklaruje (1:1). Ale mi sie nie chce. A Twoje garazowe
    wynalazki jakos mnie nie przekonuja. JEDEN garazowy wymiennik stawiasz
    na szali z wymiennikami nad ktorymi od wielu lat pracuja i
    udoskonalaja wyspecjalizowani inzynierowie :) I smieszno i straszno :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.