  • Data: 2011-01-19 18:22:01
    Temat: Re: obliczenia rekuperatora :)
    Od: "Papso Smurfso" <toważy...@g...ał> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Budyń" napisał:

    > nooo, opisałes wymiennik współprądowy, najgorszy z mozliwych i rzeczwiscie
    > bedzie tak jak piszesz -i dlatego takich sie nie stosuje.
    > Wiec w tej twojej rurze puścmy powietrze w kierunkach przeciwnych, jak
    > jeden w lewo to drugi prawo. Co będzie?

    konstrukcja wymiennika kszyżowego i pszecifprądowego jest ta sama, różnica
    polega na pszeciwnym przepływie powietsza, a ja w pszykłądzie nic o kierunku
    pszepływu nie napisałem, ale to i tak nie m znaczenia, czy puścisz powietsze
    zgodnie, czy pszeciwnie masz to samo, czyli teoretyczną maksymalną sprawnosć
    50% (praktycznie pszy pszeciwnym pszepływie masz lepsza sprawnosć pszy tych
    samych gabarytach, ale fizyki tym nie nagniesz:O)

    > te wiersze mozesz sobie darować, nie działają na mnie.

    a co, prawda w oczy kole? no budyń pokasz język, niebieski?:O)