  • Data: 2009-06-17 10:15:00
    Temat: Re: obowiązki inspektora nadzoru
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał wrote:
    > Może mi ktoś to wyjasni bo nie rozumiem ...
    > Budowa się niby kończy ale nie mogę wyegzekwowac nic od kierownika
    > budowy - żadnych poprawek. Z tego co wyczytałem z Prawa Budowlanego
    > to inspektor nadzoru ma obowiazek sprawdzać budowę i żądać poprawek
    > od kierownika. Tylko co dziwne przy rozpoczęciu budowy potrzebny był
    > tylko kierownik budowy. A co z inspektorem? gdzie on jest? kiedy
    > przyjdzie? czy za to sie
    > płaci? jak to sie odbywa?

    a co masz w umowie z Kier budem. i zasadnicza sprawa kto go zatrudnił.

    tzn czy on ma umowę z tobą, czy jest pracownikiem firmy która zatrudniłeś do
    budowy domu?

    z tego co jednak piszesz to domniemywam ze ten ker bud to pracownik
    developera lub wykonawcy. Sugeruje wiec zatrudnić rzeczoznawcę budowlanego
    który przygotuje opinię techniczną określającą ew wady i zalecenia
    naprawcze. Taką opinię prześlij listem poleconym do wykonawcy wraz z
    żądaniem usunięcia usterek w podanym terminie. Określając że w przypadku nie
    usunięcia usterek i wad przeprowadzisz to inną firmą a kosztami obciążysz
    wykonawcę.