  • 1. Data: 2009-06-17 08:54:45
    Temat: obowiązki inspektora nadzoru
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Może mi ktoś to wyjasni bo nie rozumiem ...
    Budowa się niby kończy ale nie mogę wyegzekwowac nic od kierownika budowy -
    żadnych poprawek. Z tego co wyczytałem z Prawa Budowlanego to inspektor
    nadzoru ma obowiazek sprawdzać budowę i żądać poprawek od kierownika. Tylko
    co dziwne przy rozpoczęciu budowy potrzebny był tylko kierownik budowy.
    A co z inspektorem? gdzie on jest? kiedy przyjdzie? czy za to sie płaci? jak
    to sie odbywa?

  • 2. Data: 2009-06-17 09:05:58
    Temat: Re: obowiązki inspektora nadzoru
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    Rafał pisze:

    > A co z inspektorem? gdzie on jest? kiedy przyjdzie? czy za to sie płaci? jak
    > to sie odbywa?

    Jak go sobie wynajmiesz to będziesz miał :)

  • 3. Data: 2009-06-17 09:21:29
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    to dla mnie to nielogiczne jest...
    poco jest wymagany kierownik budowy jak za przeproszeniem g... robi i może

  • 4. Data: 2009-06-17 09:34:27
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    Rafał pisze:
    > to dla mnie to nielogiczne jest...
    > poco jest wymagany kierownik budowy jak za przeproszeniem g... robi i może
    Skoro mu płacisz to wymagaj.

  • 5. Data: 2009-06-17 09:35:13
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Rafał pisze:
    > to dla mnie to nielogiczne jest...
    > poco jest wymagany kierownik budowy jak za przeproszeniem g... robi i może

    Bo ktoś ten dziennik musi wypełniać :-).

  • 6. Data: 2009-06-17 09:38:13
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    a jak go mam zmusić jak smieje mi sie w twarz i mówi że tak krzywo może byc
    i jest ok

  • 7. Data: 2009-06-17 10:15:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rafał wrote:
> [...]
    > od kierownika. Tylko co dziwne przy rozpoczęciu budowy potrzebny był
    > tylko kierownik budowy. A co z inspektorem? gdzie on jest? kiedy

    a co masz w umowie z Kier budem. i zasadnicza sprawa kto go zatrudnił.

    tzn czy on ma umowę z tobą, czy jest pracownikiem firmy która zatrudniłeś do
    budowy domu?

    z tego co jednak piszesz to domniemywam ze ten ker bud to pracownik
    developera lub wykonawcy. Sugeruje wiec zatrudnić rzeczoznawcę budowlanego
    który przygotuje opinię techniczną określającą ew wady i zalecenia
    naprawcze. Taką opinię prześlij listem poleconym do wykonawcy wraz z
    żądaniem usunięcia usterek w podanym terminie. Określając że w przypadku nie
    usunięcia usterek i wad przeprowadzisz to inną firmą a kosztami obciążysz
    wykonawcę.

  • 8. Data: 2009-06-17 10:15:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rafał wrote:
> [...]
    > od kierownika. Tylko co dziwne przy rozpoczęciu budowy potrzebny był
    > tylko kierownik budowy. A co z inspektorem? gdzie on jest? kiedy

    Acha a jak on jest twoim pracownikiem togo zwolnij i napisz jeszcze psimo do
    izby inżynierów budownictwa.

  • 9. Data: 2009-06-17 13:02:15
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    Rafał pisze:
    > a jak go mam zmusić jak smieje mi sie w twarz i mówi że tak krzywo może byc
    > i jest ok
    Nie płacąc, ale jeżeli zapłaciłeś z góry całość to... kupiłeś sobie
    właśnie wiedzę ;)

  • 10. Data: 2009-06-17 13:44:48
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Acha a jak on jest twoim pracownikiem togo zwolnij i napisz jeszcze psimo do
    > izby inżynierów budownictwa.

    Pamietaj tylko, zeby przed zwolnieniem go odebrac mu dziennik i
    spawdzic czy wszystko jest wpisane. Juz byly przypadki, ze kierbud nie
    chcial oddac dziennika.

    Pozdrawiam
    Dy