  • Data: 2012-02-22 17:22:43
    Temat: Re: ocieplenie 1 mieszkania w bloku
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-02-2012 o 13:17:33 chochlik_drukarski <c...@w...pl>
    napisał(a):

    > Wole jednak mieszkanie
    Ale kasę włądujesz jak w domek.

    > a jak nie masz tyle to wydawaj j? z sensem, napisa?em ci, strat
    >
    > Mówi sie ?e biednych nie staae na oszczedzanie. Dlatego rozwa?am te?
    > rozwi?zanie dro?sze je?eli mog? byae cokolwiek lepsze.
    Ale ty nadal nie rozumiesz prostej rzeczy, Tobie droższe rozwiązanie
    nic nie da, bo mniejsze straty na jednej ścianie spowodują że w innym
    miejscu stracisz więcej bo nie będzie tam odpowiedniej izolacji.
    Akurat wiem co piszę, to wszystko można policzyć, wydasz parę tys więcej
    a zaoszczdzisz pojedyncze złote.

    > Ja nie ale firma która by to robi?a pewnie tak.
    Ale musisz ich pilnować i mieć pojęcie o tym co robią, czyli sam
    musisz się nauczyć.

    > Nawet najdro?sze jakie widzia?em powinny wyj?ae troche taniej ni?
    > normalna instalacja. Zastanawiam sie czy to nie bedzie zamarza?o.
    Pewnie że będzie bo to prosty wymiennik jest.

    > Chyba jednak niektóre rzeczy wole zostawiae osobom które sie tym
    > zajmuj? na codzien.
    Proszę bardzo, zleć mi to ci policzę.
    Napisz na mój email, jest prawdziwy.

    > Akurat sie firmie nie dziwie ?e chce zarobiae.
    Ale wciskają ci zamiast samochodu ciężarówkę, a ty potrzebujesz smart-a :)
    Ten reku który ci podałem jest akurat dla ciebie, nawet jest z zapasem.
    rury będą się kosztowć mniej niż 300-400zł, do tego nawiewniki i wywiewniki
    które można tanio kupić no i obudowa tego, trochę profili U30 i C60 +
    parę płyt GK, aby rur nie było widać i gotowe.

    --
    Pozdr
    JanuszK