    From: "kiki" <c...@v...ts>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ocieplenie jak do tego się zabrać
    Date: Fri, 17 Jul 2009 15:47:02 +0200

    "firma" <hitokazja(wytnij to)@o2.pl> wrote in message
    news:h3ptd4$hop$1@news.task.gda.pl...
    > Witam dziękuje wszystkim za podpowiedzi ,praktycznie wszystko zrozumiałem
    > tylko nie rozumiem dwóch pojęć WTAPIANIE diagonali i klejenie styropianu
    > na
    > ramkę , możeci mi to bliżej wyjaścnić
    > Pozdrawiam Juliusz

    WTAPIANIE narożnika

    http://gazetadom.pl/Ladny-Dom/51,61598,6478923.html?
    i=4
    Klej pod spodem, przykładasz i wyciskasz. Kleisz narożniki najpierw !
    Dopiero później jeszcze raz siatką ścianę i zawijasz na narożnik

    http://gazetadom.pl/Ladny-Dom/51,61598,6478923.html?
    i=6
    Klejenie na rankę. Czyli nakładasz klej obwodowo i kilka placków w środku.
    Chodzi o to, że za styropianem nie może byc wolnej przestrzeni, bo będzie ci
    nią wiało. Wyobraź sobie, że masz na sobie w zimie za dużą kurtkę puchową i
    prześwit od szyi do kolan. Tak partacze tłumaczą ocieplenia. Musisz stać nad
    nimi CAŁY CZAS. Jak odwrócisz głowę to będą kleić źle.

    "
    Miejscami szczególnymi są również naroża otworów okiennych i drzwiowych.
    Tutaj przed przyklejeniem właściwej warstwy siatki powinny zostać
    przyklejone siatki diagonalne. Są to paski siatki o wymiarach 20×30cm, które
    wtapia się pod kątem 45 stopni. Warto podkreślić, że wykonawca powinien
    przystąpić do wykonania właściwego zbrojenia dopiero po odebraniu przez
    inspektora nadzoru prawidłowo zazbrojonych miejsc szczególnych.
    "

    Nie ma zdjęcia tego

    Całość tu:

    http://gazetadom.pl/Ladny-Dom/1,61598,6478923,Ociepl
    enie_bez_spoin___poradnik_jak_uniknac_bledow.html?as
    =1&ias=3&startsz=x

    Pamiętaj, że siatkę się wtapia w klej. Najpierw nakładają grzebieniem o
    zębach 4-6mm klej tak zwna warstwę drapaną, niezwłocznie kładą siatkę z
    zakładem na sąsiednią siatke i wmasowują żeby klej przeszedł na wylot ale
    nie za głęboko. Żeby siatka była z wierzchu kleju.