  • Data: 2011-11-13 22:54:33
    Temat: Re: ocieplenie od wewnatrz
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > Na styropianie sie nie wykropli. Wykropli sie na zimnym murze. Wogole
    > chlodne powietrze z zewnatrz sie raczej nie wykropli bo ma bardzo mala
    > wilgotnosc. Tu chodzi glownie o cieple i wilgotne powietrze ze srodka
    > pomieszczen. Zrobi sie szczelinka, para sie przedostanie i bedzie sie
    > wykraplac na chlodnym murze. Wtedy zacznie rosnac grzybek :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam
    Czy jesteś pewny tego co napisałeś i czy w sytuacji kiedy musiałbyś ocieplić
    ścianę a byłbyś bez szans żeby to zrobić z zewnątrz to byś tak zrobił jak
    wynika z Twojego opisu?. A wynika z niego że jak zrobić ścianę od wewnątrz
    żeby nie przepuszczała wilgoci to można ją potem ocieplić od wewnątrz na
    przykład styropianem. Pytam bo mam taką ścianę. Bez szans na ocieplenie z
    zewnątrz. Oczywiście nie używał bym wynalazków z zakresu budownictwa a wziął
    farbę epoksydową. Pomalował ścianę z trzy razy i w ten sposób uzyskał bym stu
    procentową barierę dla wody i wilgoci pomiędzy ciepłym i wilgotnym powietrzem
    wewnątrz a ścianą. Ze styropianem też bym nie szalał i dał ze dwa centymetry.
    A na to płytę gipsową. Jak to widzisz?