    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ocieplenie od wewnątrz [OT] garaż w bryle
    Date: Sun, 13 Nov 2011 12:16:52 +0100

    Dnia 12-11-2011 o 21:36:55 scruffty <s...@z...pl> napisał(a):

    > Dnia Sat, 12 Nov 2011 07:49:11 -0800 (PST), Adam napisał(a):
    >
    > Witam,
    >

    > Aby nie było całkiem OT, autor wątku pytał czym kleić: tytanem eos do
    > styropianu - klej w piance. Bardzo fajnie się tego używa, tylko trzeba
    > wziąć poprawkę na wydajność, ponieważ zakładane 8m2 ciężko uzyskać.
    Opowiadasz, ja obkleiłem tym cały dom i to dwie warstwy styro na mijankę
    i dla równej ściany wychodziło mi po 12-15m2. I żeby nie było,
    styropiqan wytrzymał na ścianach 1,5roku bez kleju i siatki w terenie
    górzystym i mocno wietrznym. Styro nie kołkowałem bo to zbędne.
    Piankę nakładamy w ten sposób że robimy wałek o średnicy 2cm i objerzdżamy
    nim w koło
    płyty tak 5cm od krawędzi, oraz przez środek robimy linię i to wystarczy,
    jak ściana jest słabo zafugowana to wałek robimy trochę grubszy.
    I mocujemy płytę, ja miałem BK to dwoma gwoździami 15cm przybijałem ją do
    ściany, robimy to po to że pianka rośnie trochę płytę odsuwa od ściany,
    normalnie to po 15 min trzeba ją docisnąć, jak się zapomni to kalpa,
    ja stosując gwoździe nie miałem tego problemu, gwozdzie dlatego takie
    duże że wbijane pod kątem około 40st i że są grube dobrze trzymają płytę.
    Po 30 minutach gwożdzie wysiągamy.

    --
    Pozdr
    JanuszK