  • Data: 2011-11-13 15:21:55
    Temat: Re: ocieplenie od wewnątrz
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-11-2011 "Adam" napisał(a):
    > Problem polega na tym, ze ocieplajac ta sciane od
    > srodka powodujesz drastyczny spadek jej temperatury.
    > Odcinasz jej cieplo z wewnatrz pomieszczenia materialem
    > izolacyjnym. Sciana niejako zostaje "na zewnatrz", czyli jest
    > chlodna. A na chlodnej scianie przy odpowiednich
    > warunkach wykrapla sie woda. Czyli ta woda u Ciebie moze
    > wykroplic sie miedzy plyta styropianowa, a murem. A jak jest
    > woda i nie ma odpowiedniej wentylacji to wkrotce zacznie
    > tam cos rosnac.

    ja dobrze o tym wiem, tylko zastanawia mnie skąd ta woda pod ten styropian
    miała by się wciągnąć?
    ściana jest z pustaka, więc woda może spokojnie w niego wsiąkać, woda może
    się dostać z pomioeszczenia, ale styropian jej raczej nie przepuści, no
    chyba żeby ta woda byłą wciagana z brzegów?

    może wypowie się ktoś kto coś takiego zrobił, co się pod takim styropianem
    wewnątrz faktycznie dzieje?