  • Data: 2009-09-09 17:39:27
    Temat: Re: ocieplenie poddasza - ciag dalszy
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h88ltu$gnb$1@news.interia.pl...

    > Uzytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...

    > Tak sobie ogladam i czytam te wasza dyskusje i widze, ze w moich okolicach
    > profile przykreca sie wieszakami z takiej wygietej blachy perforowanej
    > przez ktore przykreca sie wkretami profil.

    czyli ESki

    >Jak do tej pory wszystkim wychodzi bardzo rowno. Czy te prezentowane przez
    >Ciebie latwiej sie poziomuje? Wydaje mi sie, ze chyba jednak nie bo kazdy
    >wieszak trzeba poziomowac oddzielnie, a do tamtych mozna na dobra sprawe
    >przykrecic CD w obu wypoziomowanych koncach i srodek spokojnie wkretami
    >obleciec. Sa jakies przeciwwskazania?

    hmm, jak to jest to nie wiem, ale tak mi przyszło na myśl - miałoby sens dać
    na końcach profilu czyli przy scianach wypoziomowane grzybki a potem tylko
    na srodku podokręcać do ESek? wg mnie powinno to zadziałac ale ja sie tam
    nie znam ;P

    no a co do ścian to faktycznie nie ma tu filozofii(niby), dołem i górą UD30,
    do tego pionowo CD60 na ESkach i git... no ale... mam problem z tymi UD30,
    górą nie ma do czego przykręcić skoro to poddasze (jedyne co mi przychodzi
    do głowy to połaczyć to z konstrukcją na suficie,tzn przykręcic do
    tamtejszych UD60... wolno tak? , a dołem też średnio, zrobiona jest juz
    podłoga pływająca na styropianie, można do tego przykręcac?