  • Data: 2009-01-31 11:29:57
    Temat: Re: ocieplenie poddasza -styro
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    > imo blacha to lepsze zabezpieczenie ogniowe niz gipskarton. Ale ludzie
    > maja kasetony na sufitach i zyja, trzeba tylko pamietac, ze bezpieczne
    > to nie jest.

    Popierwsze-nie wszyscy żyją. Po drugie-moja sąsiadka miała i już nie ma,
    nawet w kuchni-naszczęście szybko uciekła z mieszkani dzięki czemu mam dalej
    tę samą sąsiadkę. Styropian na stropie pali się w ten sposób, że kapią z
    sufitu sople bardzo rozgrzanego plastiku wydzielające niewidoczny silnie
    trujący gaz.
    --

    Mateusz Łagoda
    PROINSTAL