  • Data: 2011-11-23 16:42:33
    Temat: Re: ocieplenie poddasza zaraz po SSZ
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:3ed2e4e9-1bfd-42c8-812a-26655c223049@f29g2000yq
    a.googlegroups.com...

    > Marku ale do czego mam znalezc norme? Gdzie pisze co to jest ocieplenie
    > czy
    > cos innego? Czy moze co wchodzi do pojecia stanu surowego zamknietego? To
    > tego w normie nie znajdziesz, choc wszyscy go uzywaja. Tak samo jak nie
    > znajdziesz w przepisach definicji "stolarka zewnętrzna".

    bank może sobie nazywać SSO jak mu się podoba, jeśli w umowie (czy w
    regulaminie) masz podaną definicję i się pod tym podpisujesz, to cie
    obowiązuje
    BTW w moim przypadku bank bardzo luźno podchodził do kosztorysu,
    transz, czy etapów budowy, ale to pewnie zależy od człowieka, który tę
    konkretną budowę monitoruje, u mnie gość przyjechał za każdym razem
    przed kolejną transzą, rzucił okiem, że dom rzeczywiście stoi, a
    budowa się posuwa, robił fotki do dokumentacji i podpisywał papiery...
    i tyle, nie wnikał w jakieś szczegóły, nie oglądał faktur, ani żadnej
    dokumentacji...

    pozdrawiam
    s_13

    Sorki ale sadze ze w zadnej umowie nie ma takich definicji jak SSO SSZ czy
    inne - do umowy kredytowej jest zalacznik ktory jest kosztorysem i tam sa
    wyszczegolnione punkty kosztorysu jak np SSZ i co ogolnie w niego wchodzi-
    ja mam w tym punkcie np konstrukcja scian, dachu, kominy, strop ale nic o
    ociepleniu dachu nie ma choc przy wykonczeniach jest punkt ocieplenie
    zewnetrzne scian