    From: SkiMir <p...@M...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ocieplenie poddasza zaraz po SSZ
    Date: Sun, 04 Dec 2011 18:47:55 +0100

    W dniu 2011-11-21 12:23, brunet.wp pisze:

    > Czy dobrze myślę i czy nie popełnię jakiegoś babola jeśli teraz zacznę
    > robić ocieplanie poddasza? Czy wełna nie zawilgotnieje? Oczywiście
    > jedynym powodem robienia teraz tego ocieplenia jest chęć ochrony
    > membrany, w innym przypadku wełnę położyłbym dopiero po tynkach i
    > wylewkach.

    Powiem tak. Jak chcesz bardzo chronić tą folię to rób ocieplenie.
    Podczas tynkowania wilgoci będzie sporo ale wbrew pozorom wełna aż tak
    bardzo nie wilgotnieje a nawet jeśli to odparuje.

    Nie baw się w folie i inne osłony - szkoda czasu. Zaczynając budowę też
    miałem wielkie zamiary zabezpieczania wszystkiego przed wszystkim.
    Teraz wiem, że jeśli wykonujesz wiele prac sam to każda dodatkowa praca
    nie mająca na celu wykonywania kolejnych etapów budowy to po prostu
    strata czasu i sił (chyba, że coś okołobudowlane jest faktycznie potrzebne).

    --
    M.