    From: "amir" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ocieplenie stropu - jak poprawnie
    Date: Sun, 31 Oct 2010 23:59:56 +0100

    Daj spokój z gruntowaniem tylko szybko ułóż styropian tak jak ci radzi
    ptoki żebyś zdąrzył na tą zimę, od razu na piętrze będzie cieplej.
    Potem na niego połóż deski aby sie dało chodzić po strychu.
    Na ścianki kolankowe także daj, tam juz przyklej co najmniej 0.5 a lepiej
    1m.
    Jak masz możliwość to spróbuj jeszcze przed zimą ocieplić chociaż jedną
    ścianę
    zewn najlepiej północną, samym styropianem, jak będzie zimno to klej na
    piance
    do styro, ja cały dom zrobiłem trzyma super ale przez pierwszych parę
    minut trzeba
    trzymać płyty zanim zgęstnieje i zwiąże, ja przybijałem gwożdziami 12cm po
    2 na
    płytę co betonu komórkowego :) po półgodzinie je wyjmowałem.

    na kleju chcialem dac, aby dobrze do siebie dolegał, ale faktycznie
    taniej wyjdzie na przekładkę po 5cm, sciany zrobie na piance i czesc murłat
    ktora od wewnąrz nie jest obmurowana, od gory dam wełny ile wejdzie tylko
    a od zewnątrz pozniej pojdzie styropian 10cm, ale to juz w przszlym roku.
    mysle, ze efekt powinien byc skoro na parterze jest juz znacznie cieplej niz
    na piętrze
    a grzejniki tak samo dobrane.

    dzieki wszystkim za podpowiedzi

    BTW. powiedz mi jeszcze jedno, nowy buynek z porothermy chcialbym robic
    na kleju do styro, chociaz z ekipą cięzko, cos boją sie tej technologii, czy
    dawales kołki?
    do porothermu ciezko gwozdziami będzie przytrzymac.
    czy gruntowałeś sciany?
    Czy piankowałeś dookoła każdą płytę bez pozostawienia szpar?
    styropian dawales frezowany?
    czu faktycznie zuzycie wychodzi takie jak podaje producent?

    pozdrawiam