  • Data: 2010-11-01 09:13:42
    Temat: Re: ocieplenie stropu - jak poprawnie
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31-10-2010 o 22:19:55 M <M...@o...pl> napisał(a):

    > Zamiast styro lepsza byłaby wełna.
    Ale wtedy musi być twarda która kosztuje więcej niż styro i w sumie nic
    nie daje
    bo zachowuje się podobnie do styro, a mięka nic nie da.

    Pomiędzy styropianem zawsze będą
    > szpary.
    Po to sie uklada dwie warstwy na zakładkę, ja mam tak wszystkie podłogi i
    ściany zrobione.

    Jednak jeśli styropian, to w kilku warstwach poprzekładanych. W
    > sumie danie nawet 20cm styropianu w czterech warstwach po 5cm powinno
    > dać efekt.
    Przesada, jemu 10cm w zupełności wystarczy.

    > Jeszcze jedna rzecz. Jeśli budynek nie będzie ocieplony z zewnątrz to i
    > tak ciepło ze stropu będzie wylatywało na boki więc ocieplanie ścian od
    > środka ma mały sens
    Ściany wychodzące ze stropu na poddasze, ma sens bo działają jak radiator
    dla stropu

    . Odradzałbym - może się pod spodem zbierać wilgoć.
    A skąd? ja to strych.

    --
    Pozdr
    JanuszK