  • Data: 2010-07-15 20:13:02
    Temat: Re: oczyszclania zamist szamba - zmiana bez uzgodnień
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż, pewnie można się spodziewać scenariusza jak przy samowoli budowlanej.
    > Ja również w trakcie budowy zamieniłem szambo które było w projekcie na
    > oczyszczalnię ale wymagało to zastępczego projektu budowlanego z całą
    > biurokracją jaka za tym idzie (projekt -> starostwo -> powiadomienie przez
    > starostwo wszystkich okolicznych właścicieli o moim zamiarze budowy
    > oczyszczalni itd., -> decyzja o pozwoleniu na budowę).

    ale przecież oczyszczalnia jest na zgłoszenie, wiec nie potrzeba tych
    różnych dupereli w rodzaju projektów, warunków zabudowy
    inną kwestią jest odbiór domu bez wykonania szamba,
    ja miałem podobną sytuację, z tym, że miesiąc wcześniej zgłosiłem w
    starostwie budowę oczyszczalni, potem zrobiłem ją, a kierbud wpisał do
    dziennika, że instalacja kanalizacyjna domu została podłączona do
    istniejącej przy obiekcie oczyszczalni :-), nie pisał nic o jej
    budowie, nikt się nie czepiał i przeszło :-)
    inny sposób (z forum muratora :-) ), odłącz drenaż, zakorkuj, zbiornik
    i upieraj się, że to nie oczyszczalnia, tylko szczelne szambo
    właśnie :-)... tylko ten wpis w twoim dzienniku trochę komplikuje...

    pozdrawiam
    s_13