  • Data: 2011-04-18 11:21:04
    Temat: Re: oczyszczalnia biologiczna
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprzedaj 'byleco', bo jak co p niej nie gra, to
    > zawsze mo na powiedzie "nie stosuje pan biopreparat w".

    powiem tak... zwykła jednokomorowa oczyszczalnia, to jest samo w sobie
    byle co i tutaj nic się nie da więcej uzyskać, to co zgnije o opadnie
    jako osad pozostanie w zbiorniku, ale nie można powiedzieć, że to co
    wypływa, to oczyszczone ścieki, do oczyszczenia potrzebne są jeszcze
    reakcje tlenowe, czego w zbiorniku gnilnym nie uświadczysz i raczej za
    jednym zamachem nie da się tego zrealizować... więc czy chcesz czy
    nie, do drenażu wpadać będą wstępnie oczyszczone ścieki, w drenażu
    gdzie jest rozkład tlenowy, zostaje odpad, który MUSI w końcu zatkać
    złoże żwirowe... choć nie spodziewałem się, ze tak szybko... ale
    sondując net widzę, ze nie jestem osamotniony...

    pozdrawiam
    s_13