  • Data: 2011-10-06 09:16:32
    Temat: Re: od kiedy zalicza się zwrot Vat?
    Od: szary <n...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

    > Użytkownik "szary" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zakupy w celu budowy są zaliczane do tej budowy również przed uzyskaniem
    > PNB. Mozesz materialy gromadzic wczesniej, tyle ze to maja byc zakupy pod
    > tą konkretną budowe.
    > b.

    Normalnie flaszeczka za odpodziedź się należy :)
    ..bo w ustawie jest tylko napisane, że trzeba mieć własnośc i PNB ale jak
    rozumiem do złożenia wniosku o zwrot.
    Hmm jak to tylko udowodnić potem, że to ta budowa? Urzędnik rozsądza czy
    wszystko ma logiczna całość: Projekt (jest fv imienna)->Zakup pustaka->PNB-
    >itd.?
    Mam ofertę na Solbeta (24x24x59) za 6.30 br chyba dobra cena?
    Zbrojenie po 3k/t, to chyba taka sobie ale waluty idą i uźwa bądź mądry.
    dzięki