  • Data: 2012-09-12 19:28:36
    Temat: Re: odpowietrzenie szamba - gdzie
    Od: "Adams" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "adam" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:b7422bbe-4ede-44af-b62b-c461ef05f0b2@googlegrou
    ps.com...
    >Szambo szczelne. Producent i internet mowia, zeby wyprowadzic rure do
    >odpowietrzenia bezposrednio z >plyty, np
    >http://archon.pl/oczyszczalnia_czy_szambo/541,art . Natomiast jeden ze
    >specow od kanalizacji >powiedzial, ze w najwyzszym punkcie, czyli w kominku
    >z wlazem. To drugie wydaje mi sie bardziej >prawidlowe, to pierwsze
    >latwiejsze do wykonania. Czy ktos moze naswietlic problem?

    Obydwa sa prawidlowe.
    Jezeli szambo jest oddalone od budynku stosunkowo daleko
    nie bedziesz ciagnal odpowietrzenia do komina, tylko zrobisz
    ladny komin jak masz na rysunku.
    Generalnie rob tak jak masz na rysunku.
    Pamietaj.
    Bo jedna sprawa to odpowietrzenie szamba, a inna to odpowietrzenie
    pionu kanalizacji.

    Ale tu to Jackarre wymiata.

    pozdrawiam
    Adams