  • Data: 2012-09-20 10:54:20
    Temat: Re: odpowietrzenie szamba - gdzie
    Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to tym bardziej będzie problem. Woda spadająca w pionie po
    > spuszczeniu wody będzie musiała zassać powietrze nie dość że cieńszą to
    > w dodatku długą rurą.

    Ale chyba woda spadająca w pionie zasysa powietrze z napowietrznika na
    dachu, a do szamba to raczej wpycha powietrze. To tak na mój rozum, ale
    może gdzieś robię błąd w myśleniu.
    Rozmawiałem też z producentem do którego kupiłem, mówi że w betonowych
    wystarczą tylko otwory we włazie, a natomiast w plastikowych trzeba
    robić odpowietrzenia.
    W ogóle, to jak jeżdżę i obserwuję, to niewiele osób robi odpowietrzenia
    i jakoś to działa.