  • Data: 2009-03-23 10:08:46
    Temat: Re: odstraszacze na psy.
    Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:49c7597f@news.home.net.pl...

    > Wymienione środki mają złą relację ceny do wydajności. A zabijać psów czy
    > kotów, to nie mam zamiaru. Jeśli już, to należałoby się to ich
    > właścicielom, bo wypuszczają je na klatkę schodową i tam robią to samo co
    > wokół bloku.

    Ależ ja Cię nie posądzam o zamiary zabijania. To było odniesienie do
    opisanej historii o kocie i gołębiach.
    I _całkowicie_ zgadzam Cię z Tobą w kwestii odpowiedzialności właścicieli.
    Jednak zamiast zwrócić się do właścicieli, wyjaśnić, załatwić sprawę, są
    ludzie, którzy wolą obić kijem psa lub kota, przetrącić mu kręgosłup, bo
    wbiegł na jego teren. Nawet jeśli właściciel jest niechętny lub lekceważy
    zgłoszenia, to nie jest powód, by zabijać zwierzę. Lepiej użyć środków
    prawnych lub "po męsku" porozmawiać z sąsiadem. To ostatnie jest
    najskuteczniejsze, choć czasami - niestety - trzeba powtarzać.
    JBP