    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: odwrotnie działająca wentylacja grawitacyjna
    Date: Tue, 6 Apr 2010 19:56:00 +0200

    news:kjziq8435nl.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Przyczyna sa (za dobrze) zamkniete okna...

    Nie koniecznie. Moze to byc rownie dobrze za niski komin czy specyficzne
    warunki na zewnatrz. Ja mam dwa podejzane kominy w ktorych czasami dmucha a
    czasami ciagnie, zaleznie od kierunku wiatru. Oba kominy to pomieszczenia
    gospodarcze, wiec przejmuje sie tym srednio. Lekarstwem na to sa nasady
    kominowe.

    Pozdro.. TK