  • Data: 2016-09-29 17:54:15
    Temat: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 29 września 2016 15:56:33 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No ale wlasciwie to czemu sluzy taka dyskusja? Rozumiem wiek kilkunastu
    > lat, kiedy trzeba byc przeciw wszystkiemu. Ten okres mija i wlasciwie to
    > jaki jest problem w cieciu cytatow, czy poprawnym ustawieniu kodowania?
    > Lenistwo czystej postaci, po ktorym biora sie dyskusje jak to po kilofie
    > ma sie wstac, bo generalnie wszystko ma sie w tyle i lezenie do gory
    > kilem wychodzi najlepiej? W zyciu juz nic od siebie najlepiej nie
    > wymagac? No niech mi ktos wytlumaczy uprzejmie prosze fenomen awersji do
    > stosowania uznanych standardow w necie.

    Może ja sprobuję wytlumaczyć na sobie
    Na grupy piszę naprzemiennie z 3-4urządzeń(kompy, laptop, tablet)
    Nic wygodniejszego w takiej sytuacji od google nie ma.
    Pełna synchronizacja, to co przeczytam a tablecie jest oznaczone od razu jako
    przeczytane na kompie itp
    Może i są programy co tak działają ale musiałbym je wszedzie instalować a nie chcę.
    Coraz więcej osob korzysta z googlegroups to i chyba problem większym nie jest aby ci
    zatwardziali tradycjonalisci usenetu rak przestawili swoje czytniki aby prawidłowo
    odczytywały posty. Nie wierzę ze się nie da.
    Pomijam kwestie nie cytowania jak kogutek robi bo na to żaden czytnik i ustawienia
    nie pomogą.
    Nieprzycinanie cytatow to też chyba marginalny problem- dla użytkownikow google
    groups nieistotny bo google sobie ładnie z tym radzi. Dla tych co programowe czytniki
    mają pewnie też się da ustawić zeby urywało cytaty- Jarek pisał np że się da. Więc
    problemow zostaje niewiele jak nie wcale.
    A co do netykiety to chyba wszyscy regularnie jej paragrafy łamiemy.
    Jak coś nieprzystaje do rzeczywistości to lepiej to zmienić niż na siłę rzeczywistość
    naginać.
    O przepisach drogowych pisałeś- w 1969 to na drogach większość furmanek była i pewnie
    legalnie. Teraz na takie choćby wojewodzkiej drodze czy innej expresowce to raczej
    furmanka nie pojedzie.
    Więc tą netykiete z 1969 roku trzeba do dzisiejszych realiow adoptować a nie że
    posiadacze furmanek protestują że na autostradzie im niekomfortowo jechać.