  • Data: 2024-09-12 00:50:27
    Temat: Re: ogłoszenie widziałem na słupie WN
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.09.2024 o 00:31, PiteR pisze:

    > aha

    > hmm
    > marzy mi się działka z prądem.

    Noto kup jakąś działkę rolną za grosze i postaw farmę PV + dotacja :)
    Po 20 latach zapewne zmieni się plan zagospodarowania przestrzennego w
    tym czasie i za kasę z PV Po 20 latach wybudujesz sobie tam dom a potem
    umrzesz :D

    Ja zrobiłem inaczej. Kupiłem 2 działki rolne za grosze i jedną
    sprzedałem jako budowlaną, po 20 latach, po przekształceniu/planie ZGP.
    Za kasę ze sprzedanej działki wybudowałem sobie dom na drugiej, która
    też była kiedyś rolna :) Nie było wtedy PV :) Jeszcze żyję :)
    Umierając zostawię to dzieciom...Kurwa, będą miały łatwo i jak zwykle
    coś spierdolą :D i chuj z tego bo pewnie zadłużą i ktoś kupi za grosze :)

    Wniosek? Sam se wyciągaj :D

    Ja obecnie myślę, czy kupić kampera czy przyczepę...bo mnie ciągnie do
    zwiedzania ziemi (planeta). Chyba kupię jedno i drugie...bo to prostsze
    niż kupno jednego i pierdolenie, że to był błąd :D
    --
    Pixel(R)??