  • Data: 2011-03-27 19:25:38
    Temat: Re: ogrodzenie posesji na wsi
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:imo2bf$jp2$1@node2.news.atman.pl...

    > Występujesz o warunki do właściciela drogi.

    no wiec nie do konca - jesli nie ma miejscowego planu ani warunków zabudowy, które
    mowiłby ze płot sie stawia dalej od drogi, niż przebiega granica - to własciwym
    miejscem jest granica. Budowę trzeba zgłosic w starostwie, a ten jesli znajdzie powód
    to moze zażądać uzgodnienia z drogowcami - ale wcale nie musi.

    Czyli sprawdzasz w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Niektóre sa
    całkiem fikuśne i określają zagospodarowanie upierdliwie szczegółowo.

    b.