  • Data: 2011-11-09 09:49:55
    Temat: Re: ogromny sukces rządu Tuska!!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.11.2011 10:36, szary pisze:

    > Ale mamy chyba na myśli "głupie" przepisy a nie sensowne przepisy
    > regulujące?
    > typu:
    > [historia częściowo prawdziwa]

    Z góry zaznaczam, że wcześniej odnosiłem się zasadniczo do przepisów
    budowlanych ;)

> [...]
    > nie miałem gdzie zameldować przez rok
    > zamieszkałem w Szczcinie
    > Aby sie zameldować trzeba aktualne (3 mieś?) zaśw. wymeldowania
    > Jadę do Sanoka
    > Płace coś 30 zeta za zaświadczenie
    > Zawożę do Szczecina i oddaję kwit.
    > Przewiozłem papierek (mnie niepotrzebny) z Sanoka do Szczecina płacąc przy
    > tym 2x bilet Sanok-Szczecin, 30 zł opłaty i 200 zł straty dniówek, 100 hotel
    > Przewiozłem papierek na własnym garbie, za nie małe pieniądze z urzędu do
    > urzędu (w jednym dali, w drugim zabrali). Na takie przepisy to się człowiek

    To akurat nie jest wina przepisów tylko (dez)organizacji urzędów.

    Stosunkowo prosty system informatyczny mógłby to załatwić automatycznie
    w skali kraju - urząd w Pipidówie Dolnej dostawałby zdalnie
    elektroniczne potwierdzenie z Pipidówy Górnej, a ty nie musiałbyś latać
    z urzędu do urzędu.