  • Data: 2011-11-09 20:52:42
    Temat: Re: ogromny sukces rządu Tuska!!
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-11-2011 o 08:04:21 quent <x...@x...com> napisał(a):

    > Odnośnie do plusa naszej gospodarki - to jakaś ironia chyba była? :-)
    Tak i nie, zauważ że sąsiadów np z południa kryzys bardziej sponiewierał

    > Stoimy na skraju przepaści a Ty piszesz o plusie? System emerytalny
    > praktycznie nie istnieje, dług publiczny będą spłacać 10te pokolenia po
    > nas.
    Tu masz rację ale takie same problemy ma pół eropy albo i więcej.
    Faktem jest że była konsumpcja i PKB nie poleciał na łeb/szyję.

    > Niby cała Polska w budowie a przecież nie ma samorządu w naszym kraju,
    > który nie siedziałby w kieszeniach bankierów po uszy.

    > Kolejną ironią jest to, że gdyby właśnie nic nie robili to byłoby
    > znacznie lepiej. A tak, każda kolejna faszystowska ustawa hamuje
    > gospodarkę i drenuje nasze kieszenie.

    Ja się wcalę nie dziwię obserwując kto nami rządzi, to są tacy sami
    'fachowcy' jak ci co przychodzą nam kłaść kafelki czy robić CO.
    Niestety :(

    > Ale PO trzyma się mocno.
    A jaki masz wybór?
    Między dżumą a cholerą, dżuma przez 2 lata pokazała co potrafi, teraz mamy
    cholerę.
    Może i dobrze że jest tak, bo jakby w 2008 jak wybuchł kryzys rządziła
    dżuma
    to teraz zamiast 60-70% zadłużenia mielbyśmy 120%.

    --
    Pozdr
    JanuszK