  • Data: 2011-11-10 21:27:46
    Temat: Re: ogromny sukces rządu Tuska!!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.11.2011 22:11, quent pisze:

    > Mam Ci mówić po co państwo?
    > Nie kompromituj się.

    Dlaczego unikasz odpowiedzi?

    > j.w.

    Chcę wiedzieć, jakie są te funkcje wg. ciebie. Dlaczego unikasz
    odpowiedzi? Sam nie wiesz?

    > Nie totalnie skasowany a uszkodzony.
    > Uszkodzone się naprawia.

    Ty nie chcesz naprawiać - ty chcesz wywalić i wstawić inny.

    > Noi zaczyna się. Andrzej wyjmuje swoją tajną broń. Po wyrzyganiu steku
    > bzdur zaczynają się bluzgi.

    Bluzgi? A kto mnie od czerwonych, lewaków, anarchistów wyzywał i
    generalnie od czci i wiary odsądzał?

    "Belka w oku" coś ci mówi? (i nie, nie mam na myśli pewnego polityka)