    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ogrzewanie - gaz, prąd?
    Date: Tue, 7 Jul 2009 15:47:37 +0200

    Krzysiek
    Użytkownik "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h2vgvi$q82$1@news.onet.pl...
    > 5k/12 = 412zł/mies. Fortuna za 250m2 domu. Ile kosztuje typowy 'czynsz' z
    > ciepłą wodą w mieszkaniu ?

    416zł;))
    Fortuna to nie jest, ale mało też nie.
    Dziwi mnie coś innego.
    Założyłes Sobie bezobsługowe zródlo ciepła(czy ekonomiczne czy nie to bez
    znaczenia)
    Jednocześnie jednak dogrzewasz sie kominkiem(bo nie podejrzewam że te 8mp
    drewna to w celach rekraacyjnych spalasz) więc musisz to drewno kupić,
    popiłowac, porąbać itp. To już takie bezobsługowe nie jest aczkolwiek nie
    jest tez uciążliwe(wiem bo tak mam).
    Więc moim zaniem bez sensu jest płacic 4000rocznie za prad jesli dodatkowo i
    tak palisz drewnem i musisz wykonywac wszystkie czynności z tym związane.
    Za 4000zł które Ty wydajesz na ogrzewanie(3000prąd+ 1000zł drewno)ja
    kupiłbym drewna które starczyłoby mi na 3 zezony grzewcze zapewne.
    Robota ta sama tylko że Ty grzejesz za ta kasę 1 sezon a ja za tę kase
    miałbym ogrzane 3 zezony grzewcze.
    Dla mnie Twoje rozwiazanie to bez sensu-ale to moje zdanie.
    Ja jeśli miałbym przeznaczyć 5000zł rocznie za ogrzewanie to założyłbym
    gaz/prąd/pompe ciepła czy cokolwiek innego ale BEZOBSŁUGOWEGO.
    A wydawać 5000zł i jeszcze dzień w dzień przy tym robić to bez sensu wg
    mnie.

    Krzysiek