  • Data: 2012-01-26 08:54:01
    Temat: Re: ogrzewanie gazowa z butli - czy ktoś ma?
    Od: "AT" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja nie mam ogrzewania elektrycznego ale koleżanka mi mówiła że zamiast
    > zapłaty raz na około 2 miesiące po wizycie inkasenta wybrała płatność
    > przez interenet co miesiąc wg wskazań licznika i sobie chwali. Zajrzałem
    > na stronę zakładu energetycznego i są do wyboru dwie opcje płacenia za
    > prąd wg stanu licznika i przedpłatowa. Nie rozumiem skąd takie wysokie
    > wyrównania miał ten ktoś o kim pisałeś.

    Nie mam pojęcia skąd ale widziałem fakturę.
    To co piszesz, jest możliwe bo sam zastanawiałem się nad przedpłatówką,
    póxniej
    aby płacić za stan licznika co miesiąć zczytując jego dna,
    tylko licznik jest na zewnąrz i nie chciałoby mi się co miesiąc biegać
    spisywać,
    szkoda, ze nie ma jakiś automatów do tego.