  • Data: 2010-10-31 23:08:09
    Temat: Re: ogrzewanie podlogowe a drewniane podlogi
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-31 23:05, Jacek Midura pisze:

> [...]

    Te bzdury wynikaly z Twojej wypowiedzi, niczego nie trzeba bylo
    przypisywac. ("Nie twierdzisz chyba, że wyprodukowane ciepło pod drewnem
    gdzieś znika? Albo że ucieka w dół, przez 10cm czy ile tam kto ma
    styropianu? " - to Twoj tekst)

    > Czyżbyś był zdziwiony, że ktoś swoje stanowisko może opierać na czymś
    > więcej niż tylko Głębokie Wewnętrzne Przekonanie?

    To raczej ty jestes zdziwiony, ze nie wykazalem sie telepatia i nie
    odczytalem w Twoich myslach toku obliczen i ich wyniku ;)

    Moze przedstaw te obliczenia zamiast liczyc na zjawiska paranormalne.

    M.