  • Data: 2010-10-31 22:05:09
    Temat: Re: ogrzewanie podlogowe a drewniane podlogi
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-29 23:51, Marek K pisze:

    > Na pewno wiecej od zera i wiecej niz gdyby opor pokrycia byl mniejszy

    Niewątpliwie prawda, ale nie jest odpowiedź na pytanie "o ile więcej". A
    tylko w ten sposób można określić czy jest sens kłaść drewno na
    podłogówkę czy nie (przypominam, że takie było oryginalne zagadnienie).

    > Dopiero teraz napisales o jakichs obliczeniach i wnioskach z nich, a
    > masz pretensje o zwrocenie uwagi za podawanie stwierdzen do wierzenia.

    Czyżbyś był zdziwiony, że ktoś swoje stanowisko może opierać na czymś
    więcej niż tylko Głębokie Wewnętrzne Przekonanie?

    Uważam, że drewno na podłogówce nie przeszkadza jej w skutecznym i
    ekonomicznym działaniu (niech to będzie nasza poszukiwana "sensowność").
    W tym wątku podałem już całkiem konkretne dane na uzasadnienie mojej
    opinii. Zwolennicy odmiennego poglądu nie zaprezentowali dotąd _żadnych_
    szczegółów.

    Owszem, gdybym zamiast desek miał płytki, ogrzewanie byłoby jeszcze
    tańsze, ale byłaby to niewielka oszczędność kosztem drastycznego
    obniżenia komfortu. (płytki w salonie? brrrrr!)

    --
    Jacek Midura