  • Data: 2010-11-01 19:44:32
    Temat: Re: ogrzewanie podlogowe a drewniane podlogi
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Igus'" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iampck$rmi$1@news.onet.pl...

    > A jak masz zolowaną podłogówkę od ściany zewnętrznej ? Ja mam dystans 1cm
    > styro.
    >
    > Ja nie twierdzę, że te straty po drodze to jakaś masakra będzie.
    > Ale będzie i jeśli zerwiesz drewno i w jego miejsce położysz gres to
    > będzie mniejsze zużycie.
    >
    > Nie neguję, że drewno jest ładne na podłodze itp. Staram się patrzeć
    > obiektywnie. Będzie większa strata, a czy to dla kogoś jest problem, czy
    > nie ?
    > Subiektywne.

    Wow, nie udalo sie z wyliczeniami przekazywania energii, nie udaje sie ze
    styropianem pod posadzka i rurkami oddajacymi cieplo wewnatrz domu to teraz
    dylatacja jest problemem? :-DD
    Moze po prostu zweryfikuj poglady z tak radykalnej tezy na poczatku do tez
    bardziej obiektywnych. Ja dla przykladu mam 3cm dylatacje od scian bo taki
    styropian akurat mi zostal. Jak ktos chce to moze dac i 5cm co komu szkodzi?

    Pozdro.. TK