    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ogrzewanie podlogowe a drewniane podlogi
    Date: Mon, 1 Nov 2010 20:55:20 +0100

    Użytkownik "Igus'" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iamo15$nfs$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2010-11-01 04:57, nacocito pisze:

    > To też kwestia ustawienia regulatora temperaturowego.
    > Gdzie go chcesz zainstalować ?
    > Jak ustawisz go np na dole tam gdzie masz grzejniki to może wystąpić taki
    > zonk, że grzejniki szybko nagrzeją pomieszczenie z regulatorem, a na górze
    > będzie zimno, założysz go odwrotnie to na górze będzie OK, a na dole jak w
    > piekle.
    > Jeśli założysz na dole, a na górze dasz fest pętlę podłogówki (coby dobrze
    > grzało) to i tak na dole będzie cieplej bo poza grzejnikami będzie
    > ogrzewanie sufitowe.
> [...]

    A kto Cie namowil na tak kretynski sposob utrzymywania temp. w domu przy
    takiej instalacji? To z zalozenia nie moze dzialac poprawnie. Bedziesz tak
    latal z tym regulatorem po pokojach kazdego dnia? A moze znalazles jakis
    skuteczny kompromis, bo moim zdaniem zlozyc cos takiego do kupy nie bedzie
    latwe. Jedyne co mi przychodzi do glowy to dodatkowy termostat dla pompy od
    grzejnikow, ale sa znacznie lepsze sposoby na takie rozwiazania.

    Pozdro.. TK