  • Data: 2011-10-13 12:47:47
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe długą rurą
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Są - będziesz miał temperaturę podłogi taką, jak kaloryfera, czyli
    > pewnie jakieś 60 stopni.
    no to zastosuje zawór ograniczający przepływ

    > Jak już się tak upierasz, to na końcu tej rurki (na powrocie) musisz dać
    > zawór RTL.
    mógłbyś coś wiecej o tym napisać? Narazie z googli dowiedziaem sie ze
    RTL musi być na końcu zeby dobrze sterować. jaki jest on duży, i czy
    może być 50cm ponad podłogą?
    > I rurka fi10, to chyba za mało.
    >
    > Kup PEX-Alu-PEX, który też jest w rolkach.
    mało mam miejsca, i mały pokoik - 3x4, - i jeszcze szafa pod którą grzać
    nie muszę. Boję sie ze pex-al-pexem nie zrobię pętli.

    ToMasz