    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ogrzewanie podłogowe pod szafkami i inne dylematy
    Date: Thu, 27 Sep 2012 11:20:21 +0200

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:k4142k$6lj$1@flis.man.torun.pl...

    > Będzie dużo ...
    >
    > Rur się nie powinno łączyć. Niestety powoduje to olbrzymie straty
    > materiału.

    E tam olbrzymie...
    Mi zostalo moze ze trzy kawalki po kilkanascie metrow z 1500m biezacych
    rury.

    > Dodatkowo kupując sam materiał hydraulik nie da ci gwarancji , bo możesz
    > kupić materiały których on nie zna i nie ma do nich pewności ...

    Co za problem kupic to co sugeruje hydraulik?
    Chyba tez Cie omotali...

    > Osobiście uważam że masz naprawdę dobrego hydraulika. Niestety dobrzy
    > hydraulicy nie są tani ...
    > Mój który mi robił instalkę ma terminy zajęte do końca roku a wcale tani
    > nie jest (a powiem że drogi).
    >
    > Osobiście uważam że powienieneś traktować porady "fachowców" z forum z
    > przymróżeniem oka. Nie mam możliwości sprawdzenia wiarygodności tutaj się
    > wypowiadających ani ich kwalifikacji.
    >
    > Tutaj jest dużo takich dla których wszystko jest proste , łatwe i
    > przyjemne i każdy to może zrobić za flaszkę wódki :)
    > A że większość to teoretycy to później takie porady ...

    Jako, ze sie odezwalem tu ze dwa razy, chcial bym wiedziec jakie masz uwagi
    do porad?
    Jezeli masz inne zdanie to powiedz co sie nie zgadza, podyskutujemy i do
    czegos dojdziemy. Mnie w tej konkretnej sprawie zastanawiaja pewne rzeczy.
    Skad wilgoc w miejscach nieogrzewanych podlogowka, skoro grzanie
    kaloryferami takiego zjawiska nie powoduje. Po co montowac podlogowke pod
    szafkami w kuchni, jak taka podlogowka wogole grzac nie bedzie? W jaki
    sposob regulowac oddzielnie temp. podlogowki i grzejnikami, kiedy to
    wszystko podlaczy sie do jednej rury?
    Wg. Ciebie te pomysly daja sie bronic?

    Pozdro.. TK