  • Data: 2012-09-27 14:52:14
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe pod szafkami i inne dylematy
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Z tego co pamietam to wiele osob Tobie podczas Twojej budowy naprawde
    >pomoglo. Zdarzaly sie oczywiscie szalone pomysly, jednak wiekszosc byla ok.
    >Skoro jestes taki sparzony do porad PMB to moze ich nie do konca
    >zastosowales albo zbytnio zmodyfikowales podczas wdrazania?

    Oczywiście były porady które pomogły i z którym skorzystałem i jestem za to
    wdzięczny , ale były też wypowiedzi , rady i "pomysły" które mogły by mnie
    kosztować mnóstwo pieniędzy , nerwów i nic by nie dały poza dodatkowymi
    problemami ...
    Niestety tak wyglądają grupy i anonimowość. Tutaj każdy moze doradzać i
    udawać kogoś kim nie jest i należy o tym pamiętać i informacje tutaj
    "zasłyszane" potwierdzać i uzgadniać z innymi "realnymi" fachowcami ...