  • Data: 2012-09-26 14:12:45
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe pod szafkami i inne dylematy
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >rurkach. Czy faktycznie będzie tak dużo odpadów? Rury kupuje się w
    >odcinkach 100 albo 200m czy też można kupić dłuższe? Wtedy ilość odpadów
    >mógłbym zminimalizować.

    Będzie dużo ...

    Rur się nie powinno łączyć. Niestety powoduje to olbrzymie straty materiału.

    Dodatkowo kupując sam materiał hydraulik nie da ci gwarancji , bo możesz
    kupić materiały których on nie zna i nie ma do nich pewności ...

    Osobiście uważam że masz naprawdę dobrego hydraulika. Niestety dobrzy
    hydraulicy nie są tani ...
    Mój który mi robił instalkę ma terminy zajęte do końca roku a wcale tani nie
    jest (a powiem że drogi).

    Osobiście uważam że powienieneś traktować porady "fachowców" z forum z
    przymróżeniem oka. Nie mam możliwości sprawdzenia wiarygodności tutaj się
    wypowiadających ani ich kwalifikacji.

    Tutaj jest dużo takich dla których wszystko jest proste , łatwe i przyjemne
    i każdy to może zrobić za flaszkę wódki :)
    A że większość to teoretycy to później takie porady ...