  • Data: 2012-09-29 06:06:31
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe pod szafkami i inne dylematy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:
    > na ten temat.:
    > Znajoma dostał od rodziców niewielki domek w stanie surowym do
    > wykończenia- parter, poddasze w sumie 80 metrów powierzchni
    > mieszkalnej, w poniedziałek
    > był u niej hydraulik wczoraj przedstawił wycene.
    > Wodę, kanalize, CO(kilka grzejników, brak podłogówki, kocioł
    > gazowy)wycenił na
    > 67tys. Byłem akurat u niej na budowie jak wycenę przedstawiał i
    > zapytałem
    > czemu tak drogo. Wg niego kocioł CO kosztuje 16 000zł !!!(ciekawe co
    > to za kosmiczna technologia w tej cenie), instalacja cała powinna byc
> [...]

    mam znajomego sam mieszka i wiesz jak go w salonie samochodowym skroili,
    sprzedali mu samochód za 150 000 złotych
    jaka kosmiczna technologia musi być w tym wozie ze tyle kosztuje.

    mógł przecież kupić wóz za 40 000 i też by jeździł.

    ale on jest straszny frajer garnitur ma za 10 000 buty za 3000 wszędzie go
    oszukują...

    Może kobieta sam a zasugerowała, że chce mieć wszystko najlepsze...